Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe sklep z częściami zamienne - autoczęści markowego oryginalnej jakości niedrogo kupić online
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe dla TOP marek samochodów
1
Model
2
Modyfikację
Modyfikację
3

Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe do Twojego samochodu: katalog części samochodowych

Części do Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe dostępne do określonych marek samochodów

Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe VW cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe VW
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe BMW cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe BMW
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe AUDI cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe AUDI
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe OPEL cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe OPEL
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe MERCEDES-BENZ cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe MERCEDES-BENZ
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe FORD cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe FORD
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe TOYOTA cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe TOYOTA
Wszystkie modele
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe RENAULT cena
Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe RENAULT
Wszystkie modele
Oferty części zamiennych w kategorii: Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe dla samochodu

Wały napędowe kardana / mechanizmy różnicowe - Istotny podzespół części zamiennych w samochodzie

Wał napędowy łączy zazwyczaj tylną oś pojazdu napędzanego silnikiem z napędem znajdującym się z przodu. Umożliwia on przeniesienie napędu na tylną oś lub stworzenie napędu na cztery koła. Wał napędowy jest zamontowany w odpowiednich miejscach przy pomocy uniwersalnych przegubów Cardana lub przegubów tarczowych znajdujących się na obu jego końcach. Oferuje on dużo więcej zalet niż napęd łańcuchowy. W związku z tym wymagana jest mniejsza częstotliwość serwisowania wału, a odległość pomiędzy obydwoma końcami wału jest z łatwością zmieniana podczas jego obrotu. Tego typu zmiany są konieczne ze względu na ciągły ruch zawieszenia pojazdu. Jego dynamika powoduje zmiany względnych położeń mechanizmu różnicowego, który porusza się razem z osią napędową i przekładnią. Kompensacja długości wału napędowego, która staje się niezbędna, jest ułatwiona dzięki przegubowi tarczowemu.