Zawór podciśnienia VAUXHALL Insignia Mk1 (A) Hatchback (G09) 2.0 CDTI 4x4 (68) olej napędowy 190 KM od 2009

Insignia Mk1 (A) (G09) 2.0 CDTI 4x4 (68) od Rok 2009
1 - 20 od 34 wyniki
Wyników na stronę:
Sortuj według:
Cena
Zawór podciśnienia turbiny producentów
Strona 1 z 2 <>
STARK SKPCT-2740012 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARK numer: SKPCT-2740012
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
STARK SKPCT-2740018 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARK numer: SKPCT-2740018
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
STARQ SQ425-14114 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARQ numer: SQ425-14114
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
168,16 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.03652.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.03652.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
187,10 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
BOGAP L6313100 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
BOGAP numer: L6313100
  • Szerokość [mm]: 72
  • Długość [mm]: 81
  • Wysokość [mm]: 38
  • Ciężar [kg]: 0,195
  • Warunki: nowy
205,56 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0311 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0311
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
207,61 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
BOGAP L6112104 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
BOGAP numer: L6112104
  • Szerokość [mm]: 72
  • Długość [mm]: 91
  • Wysokość [mm]: 38
  • Ciężar [kg]: 0,193
  • Liczba zestyków: 2
  • Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
  • Napięcie [V]: 12
  • Materiał: PA 66 GF 30
  • Warunki: nowy
212,10 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
NTY EGR-PL-036 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
NTY numer: EGR-PL-036
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Numer seryjny: EGR-PL-036
  • Ciężar brutto [kg]: 0,242
  • Ciężar netto [g]: 200
  • Warunki: nowy
215,09 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0236 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0236
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Techniczny numer informacyjny: SI 0096
  • Warunki: nowy
223,52 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
QUINTON HAZELL XELV10 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
QUINTON HAZELL numer: XELV10
  • Rodzaj zaworu: zawór przełączający
  • Tryb pracy: elektryczny
  • Szerokość [mm]: 79
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
244,64 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
METZGER 08920053 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
METZGER numer: 08920053
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Liczba zestyków: 2
  • Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2
  • Warunki: nowy
245,92 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0249 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0249
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
252,62 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.03978.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.03978.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
261,78 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
AUTOMEGA 150084520 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
AUTOMEGA numer: 150084520
269,29 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.01421.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.01421.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Techniczny numer informacyjny: SI 0096
  • Warunki: nowy
291,04 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
RIDEX 3553P0013 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
RIDEX numer: 3553P0013
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
HERTH+BUSS ELPARTS 70671927 Konwerter ciżnienia
HERTH+BUSS ELPARTS numer: 70671927
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
293,77 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
VEMO V40-63-0055 Konwerter ciżnienia
VEMO numer: V40-63-0055
  • Tryb pracy: elektryczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Ciężar [kg]: 0,22
  • średnica 1 [mm]: 6
  • średnica 2 [mm]: 4
  • Szerokość opakowania [cm]: 4,9
  • Wysokość opakowania [cm]: 9,2
  • Głębokość opakowania [cm]: 9
  • Warunki: nowy
301,19 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
FEBI BILSTEIN 39546 Konwerter ciżnienia
FEBI BILSTEIN numer: 39546
  • Tryb pracy: elektroniczny
  • Ciężar [kg]: 0,17
  • Warunki: nowy
334,08 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
TOPRAN 208 381 Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami
TOPRAN numer: 208 381
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
  • Liczba zestyków: 2
  • Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
  • Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Warunki: nowy
93,30 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 190 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
Strona 1 z 2 <