Zawór podciśnienia VAUXHALL Insignia Mk1 (A) Hatchback (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) olej napędowy 195 KM od 2012

Insignia Mk1 (A) (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68) od Rok 2012
1 - 20 od 34 wyniki
Wyników na stronę:
Sortuj według:
Cena
Zawór podciśnienia turbiny producentów
Strona 1 z 2 <>
STARK SKPCT-2740012 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARK numer: SKPCT-2740012
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
STARK SKPCT-2740018 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARK numer: SKPCT-2740018
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
STARQ SQ425-14114 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
STARQ numer: SQ425-14114
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
168,16 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.03652.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.03652.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
187,10 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
BOGAP L6313100 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
BOGAP numer: L6313100
  • Szerokość [mm]: 72
  • Długość [mm]: 81
  • Wysokość [mm]: 38
  • Ciężar [kg]: 0,195
  • Warunki: nowy
205,56 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0311 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0311
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
207,61 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
BOGAP L6112104 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
BOGAP numer: L6112104
  • Szerokość [mm]: 72
  • Długość [mm]: 91
  • Wysokość [mm]: 38
  • Ciężar [kg]: 0,193
  • Liczba zestyków: 2
  • Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
  • Napięcie [V]: 12
  • Materiał: PA 66 GF 30
  • Warunki: nowy
212,10 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
NTY EGR-PL-036 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
NTY numer: EGR-PL-036
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Numer seryjny: EGR-PL-036
  • Ciężar brutto [kg]: 0,242
  • Ciężar netto [g]: 200
  • Warunki: nowy
215,09 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0236 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0236
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Techniczny numer informacyjny: SI 0096
  • Warunki: nowy
223,52 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
QUINTON HAZELL XELV10 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
QUINTON HAZELL numer: XELV10
  • Rodzaj zaworu: zawór przełączający
  • Tryb pracy: elektryczny
  • Szerokość [mm]: 79
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
244,64 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
METZGER 08920053 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
METZGER numer: 08920053
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Liczba zestyków: 2
  • Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2
  • Warunki: nowy
245,92 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
MAXGEAR 58-0249 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
MAXGEAR numer: 58-0249
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
252,62 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.03978.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.03978.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
261,78 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
AUTOMEGA 150084520 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
AUTOMEGA numer: 150084520
269,29 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
PIERBURG 7.01421.01.0 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
PIERBURG numer: 7.01421.01.0
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Techniczny numer informacyjny: SI 0096
  • Warunki: nowy
291,04 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
RIDEX 3553P0013 Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka
RIDEX numer: 3553P0013
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie [V]: 12
  • Warunki: nowy
126,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
HERTH+BUSS ELPARTS 70671927 Konwerter ciżnienia
HERTH+BUSS ELPARTS numer: 70671927
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Liczba zestyków: 2
  • Warunki: nowy
293,77 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
VEMO V40-63-0055 Konwerter ciżnienia
VEMO numer: V40-63-0055
  • Tryb pracy: elektryczny
  • Liczba zestyków: 2
  • Ciężar [kg]: 0,22
  • średnica 1 [mm]: 6
  • średnica 2 [mm]: 4
  • Szerokość opakowania [cm]: 4,9
  • Wysokość opakowania [cm]: 9,2
  • Głębokość opakowania [cm]: 9
  • Warunki: nowy
301,19 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
FEBI BILSTEIN 39546 Konwerter ciżnienia
FEBI BILSTEIN numer: 39546
  • Tryb pracy: elektroniczny
  • Ciężar [kg]: 0,17
  • Warunki: nowy
334,08 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
TOPRAN 208 381 Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami
TOPRAN numer: 208 381
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
  • Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
  • Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
  • Liczba zestyków: 2
  • Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
  • Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Warunki: nowy
93,30 PLN
w tym 23% VAT ,
nie zawiera kosztów dostawy
Na stanie
- +
Dodaj do koszyka
Zawór podciśnienia turbiny Insignia Mk I (A) Hatchback (G09) 1956 cc 195 KM - Recenzje 0
Recenzje 0
Szczegóły
Strona 1 z 2 <